DARMOWA DOSTAWA OD 199 zł
DOŻYWOTNIA GWARANCJA
BEZPŁATNA KOREKTA ROZMIARU
DOŻYWOTNIA GWARANCJA
BEZPŁATNA KOREKTA ROZMIARU



Zaloguj się

Pytania i odpowiedzi

BEDLAVA Adam Bedla

25-729, Kielce
ul. Różana 18
NIP: 9591622346
REGON: 522359719

kontakt@bedlava.pl

+48505520223

poniedziałek – piątek od 8:00 – 15:00

Skąd pochodzą bransoletki sprzedawane w sklepie?

Wszystkie bransoletki z kamieni naturalnych, które sprzedaję na stronie Bedlava.pl wykonuję osobiście, własnoręcznie w Kielcach. Do mojej pracowni sprowadzam materiały i komponenty, (lawę wulkaniczną, kamienie naturalne), by potem zamienić je w gotowy produkt. Za wyjątkiem kanaryjskiej lawy, staram się, by komponenty kupować u polskich dostawców.

 

Czy mogę zmoczyć moją bransoletkę z lawy i kamieni naturalnych?

Oczywiście! Bransoletki są wykonane z najlepszej jakości lawy wulkanicznej oraz kamieni naturalnych. Bransoletka bez trudu zniesie mycie rąk, czy umycie naczyń.
Należy jednak unikać dłuższego kontaktu bransoletki z wodą, takiego jak kąpiel czy basen.

 

Dla kogo przeznaczone są bransoletki z lawy i kamieni naturalnych?

Produkt jest przeznaczony dla dorosłych oraz dzieci powyżej 13 roku życia. Nie zalecam noszenia bransoletek przez dzieci młodsze niż 13 lat, z uwagi na obecność małych elementów.

 

Jak dbać o bransoletkę z lawy i kamieni naturalnych?

Odpowiedź znajdziesz tu: blog/pielęgnacja bransoletki

 

Czy mogę zamówić pudełko z grawerem?

Tak! Podczas składania zamówienia, zaznacz TAK, przy “Zamawiam indywidualny grawer na pudełku”. Następnie wypełnij wymagane pola w formularzu.

 

Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia nie jest wymagane zakładanie konta.

 

Jak mogę anulować/zmienić zamówienie?

Jeśli chcesz anulować/zmienić zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane – natychmiast skontaktuj się ze mną kontakt@bedlava.pl

 

Rozmiar bransoletki jest nieodpowiedni.

Bransoletka jest na elastycznej gumce, dzięki czemu łatwo dopasuje się do Twojego nadgarstka. Jeśli okaże się jednak, że rozmiar jest nieodpowiedni, poprawię go bezpłatnie (koszty wysyłki ponosi kupujący).

 

Co w przypadku nieodebrania przesyłki?

W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta i chęci ponownego jej otrzymania Klient będzie obciążony kosztami przepakowania towaru i kosztami ponownej wysyłki. Koszty te będą za każdym razem ustalane indywidualnie.

 

Jak dokonać zwrotu?

Bransoletki i pudełka wykonuję na konkretne, indywidualne zamówienie klienta. Dopiero po złożeniu zamówienia i podaniu poszczególnych parametrów, przystępuję do jego realizacji. W związku z powyższym zwrot towaru może nie być możliwy. Dlatego też zwracam się z ogromną prośbą o przemyślane i odpowiedzialne dokonywanie zamówień. Więcej informacji: zwroty i reklamacje